გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სსიპ დავით სარაჯიშვილის
სახელობის ქ. თბილისის N16 საჯარო სკოლის ინგლისური
ენის პედაგოგი თამარი კეკელია, მოგმართავთ განცხადებით განიხილოთ და წარადგინოთ ჩემი
კანდიდატურა საქართველოს მთავრობის 2019 წლის 23 მაისის N241 დადგენილებით დამტკიცებული
„მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემით“ გათვალისწინებული
მასწავლებლისათვის წამყვანის სტატუსის მინიჭებისათვის.
თარიღი:06.06.2022
ანგარიში
პედაგოგიური მოღვაწეობის შესახებ
თამარი კეკელია
2008
წლის იანვრის თვიდან დავიწყე პედაგოგიური მოღვაწეობა
ასევე მაქვს ჩაბარებული პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის
სწავლების კურსის გამოცდები ( საქართველოს
განათლების და მეცნიერების სამინისტროს ს.ს.ი.პ . საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის
სამსახური- იხ. დანართი: https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EWDLtrwk2uRPtzd9-w7qplUBCFjQIuQUo8PcbBZX63RBaw?e=dqpxlZ /
https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EbAZE_cG-9RBiaLjrYa7pKIBZDKORt0x3xx977XPWbhntg?e=gswMgS გაკვეთილები
და განხორციელებული აქტივობები : http://kekeliatamari.blogspot.com/p/blog-page_70.html ) ასევე „ ჯუნიორ ეჩივმენტ საქართველოს“ პროგრამის მოთხვონებს ვაკმაყოფილებ- მეწარმეობის
საფუძვლების პედაგოგთა მოსამზადებელი ტრენინგის გავლის შემდეგ (იხ დანართ: https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/ERZPokkiK1VBrYFV177MTnoBAftsHYHEh1IA9GVW8y4ZZw?e=vNrNfN)
ვფლობ
საოფისე პროგრამებს -გავლილი მაქვს ტრენინგი
„ Intel Teach Program “ , ასევე მაქვს გავლილი კომპიუტერის შემსწავლელი კურსები ( იხ. დანართი : https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EfMIpXn9kFdPpYUWXFrYQC4BMxjsw8-W1MVxgRdzvOxM5w?e=1QWLNO / https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/ETQLK2-sPzNKlz5dW844grABb7Rdt-sV0Im95hg1_J1jkw?e=v5866d /https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EavZX_RvxMlDuWIIqpIQt-kBQnLSEMkZmqfmMO_SQSMrww?e=PEKwVs )
აქტიურად
ვზრუნავ პროფესიულ განვითარებაზე კარიერის დაწყებიდან, მაქვს მრავალი ტრენინგი გავლილი,
სემინარი და კონფერენცია მოსმენილი როგორც მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული
ცენტრისა და საქართველოს განათლების და მეცნიერების სამინისტროს მიერ ორგანიზებული
( http://kekeliatamari.blogspot.com/ ), ასევე ბრიტანეთის საბჭოს
მიერ ორგანიზებული ტრენინგები წარჩინების შეფასებით ( იხ. დანართი https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EauMDzr4-ThEiTkXflH9YFIBfQIF8vU9ON5zHqfOordygA?e=P6U66u / https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EfwY2AOXZB1MsEczBoOgn1ABGMqjWKOB_CHmD_9fgXw_cA?e=llwciV / https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EcfkDMC-BB1Ir6eHjUXWRKwBMtQFHnmkWG65v8jGTIy7LQ?e=bDYFjr )
„Macmillan
Education” , ასევე „ National Geographic “-ის მიერ ორგანიზებული ტრენინგები
და კონფერენციები . ( იხ.დანართი : http://kekeliatamari.blogspot.com/p/blog-page.html / http://kekeliatamari.blogspot.com/p/british-council-learning-technologies.html / http://kekeliatamari.blogspot.com/p/blog-page_10.html )
მილეიუმის
ტრენინგები : http://kekeliatamari.blogspot.com/p/blog-page_2.html
ვმუშობდი
ასევე ინგლისური ენის სახელმძღვანელოების რეცენზენტად 2018 წელს.
ყოველ
თვიურად გავდივარ „Key consulting ‘’-ის მიერ ორგანიზებული ტრენინგებს, სემინარებს
და კონფერენციებს, ასვე გახლდით მომხსენებელი ამავე ორგანიზაციის მიერ ორგანიზებულ
კონფერენციაზე სადაც საქართველოს მასშტაბით კოლეგებს გავუზიარე ჩემი მოსაზრება და დამოკიდედბულება
თუ რა განაპირობებს მოსწავლეთა მოტივაციას და შეფასებას და მის შედეგებს. 07.10.2020
: ( http://kekeliatamari.blogspot.com/p/key-consulting-trainings-conferences-etc.html
ჩემი
მოხსენების თემა : კონფერენციის თემა :მოსწავლეთა შეფასებები და სამოტივაციო სისტემა
https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/ES10pHCXppZIn060nx2OTq8Bxlbfz3DNxHfyBPaGw3MraQ?e=V5kouf
ვიდეო
: https://www.youtube.com/watch?v=tC6eSZ8H5zA&ab_channel=TamariKekelia
ინტერვიუ
„ იამაყე პედაგოგით“ :
https://www.facebook.com/keyconsulting.com.ge/photos/a.1723463217804196/2052070781610103/
მაქვს
საერთაშირისო სწავლების აკრედიტირებული სერთიფიკატი “WORLD TESOL ACADEMY”- Tesol Tefl
certificate.jpg ( 2021 წ)
მიღებულ
ცოდნას აქტიურად ვიყიენებ საგაკვეთილო პროცესებში სწავლება სწავლის ყველა საფეხურზე-
ვუზიარებ ჩემს პროფესიულ ცოდნას როგორც საგნობრივს ასევე ზოგადს საფეხურების მიხედვით
თემატურ ერთეულებთან კავშირში, ყოველთვის ვგრძნობ დიდი ინტერეს მოსწავლეების მხრიდან,
რაც მეტ მოტივაციას მაძლევს როგორც პედაგოგს, ვფიქრობ რომ მასწავლებელი საგნის გარდა
მოსწავლეებს ბევრ ცხოვრებისეულ უნარს უნდა უნვითარებდეს და ასწავლიდეს საჭიროებებიდან
და ინტერესებიდან გამომდინარე სამომავლო გზის დაგეგმვას,ჩემი ძალისხმევა აისახება მოსწავლეების
შედეგებში როგროც საკლასო ასევე ოლიმპიადებზე
მონაწილეობით, რისი დამადასტურებელი მადლობის სერთიფიკატებიც გადმომეცა : ტვ სკოლა.png
კინგსი ოქროს დიპლომი.jpg / ოქროს სერთიფიკატი.jpg.
ხშირად
შემხვედრია სკოლა დამთავრებული მოსწავლე რომელსაც დიდი სიყვარულით გაუხსენებია ჩემს
მიერ ჩატარებული გაკვეთილები და მათი თემატიკის აქტუალობა.
აქტიურად
ავსახავ ჩემს მიღწევებს ჩემს ბლოგზე, და ასევე კლასებისთვის შემქნილ ბლოგებზე რომელებსაც
ყოველ წელს ახალ სასწავლო წელს განხორციელებულ აქტივობებს ვუმატებ პროექტ გაკვეთილებს
- როლურ თამაშებს/ გასვლით გაკვეთილებს
https://youtu.be/UkzpWudbh7w. ვიყენებ სხვადასხვა ონლაინ
პროგრამებს საჭიროების მიხედვით მოთხრობების
შესაქმნელად, ტესტის დასაწერად და ა.შ. (ედმონდო, ვოკი, სთორი ჯამპერი და სხვა...)
http://kekeliatamari.blogspot.com/ /
http://kekeliatamari.blogspot.com/p/blog-page_29.html
ვესწრები
სტატუსის შესანარჩუნებელ ტრენინგებს და ვანხორციელებ აქტივობებს. გაკვეთილებს
ვატარებ ახალი სკოლის მოდელზე დაყრდნობით.
ტრენინგი სტატუსის
შენარჩუნება.jpg
http://englishtk.blogspot.com/p/blog-page_5.html
http://englishtk.blogspot.com/p/blog-page_7.html
ივანე
ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მიერ ორგანიზებული ტრენერების ტრენინგი გავლილი https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/ERo2DgJsWLpGuXFd4Qh17zUBrShuPNbAFhMmenY_s6A4EA?e=PoDKcG ასევე ამავე უნივერსიტეტის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი „ემოციების მართვა“ https://emis188-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EarbrttDGvtOm5NZS6_5C04BnP8zi4l5um2aj564tmFLxw?e=r09fGU
აქტიურად
ვგეგმავდი და ვანხორციელებდი პროექტებს იტვინინგის საერთაშორისო პლატფრომაზე , ვზრუნავდი როგორც მოსწავლეების
ენობრივი უნარების განვითარებაზე და მიღებული ცოდნის გამოყენებაზე,ასევე დავეხმარე
კოლეგებს პროექტების განხორციელებაში , ერთ-ერთი პროექტით გვქონდა სტუმრობა რაჭაში
- ამბროლაურის მეორე საჯარო სკოლაში და ასევე ვუმასპინძლეთ ჩვენს სკოლაში- ვიდეო ჩანაწერები
გადავუგზავნეთ უცხუელ თანატოლებს გავუზიარეთ ახალი ნაცნობობის და პროექტის ფარგლებში
განხილული თემები ასევე მოვისმინეთ მათი მოსაზრებები ონლაინ შეხვედრის დროს და ვიდეობის
ყურების დროს აღნიშნული აქტივობები მოსწავლეებს დაეხმარათ ენობრივი უნარების განვითარებაში
და მიღებული ცოდნის ტრანსფერში სხვადასხვა თემების განხილვის დროს.
http://kekeliatamari.blogspot.com/p/blog-page_1478.html
https://padlet.com/kekeliatamari/jeyy2729jmrx
https://padlet.com/kekeliatamari/fjrvgm0qtqvd
https://live.etwinning.net/projects/project/102533
რაჭაში
ვიზიტი : https://youtu.be/TNXEG1D3JDw
თბილისში
ვიზიტი: https://youtu.be/AMzk6rO3Ilw
ჩემი
“YouTube “ -არხი სადაც იხილავთ სხვადასხვა
გაკვეთილების ჩანაწერებს : https://studio.youtube.com/channel/UC1GQPwDMQSbWupFqCtqGodA/videos/upload?filter=%5B%5D&sort=%7B%22columnType%22%3A%22date%22%2C%22sortOrder%22%3A%22DESCENDING%22%7Dააქტიურად ვთანამშრომლობ მშობლებთან,
საჭიროების შემთხვევაში ინდივიდუალურად ვუკავშირდები სოც.ქსელის გამოყენებით და ვაცნობ
მოსწავლის მიღწევებსა თუ გამოკვეთილ სუსტ მხარეებს, ვცდილობ თანამშრომლობის გზით და
ჩემი პროფესიული ძალისხმევით მოსწავლის ინდივიდუალური საჭროებისა და ინტერესების გათვალისწინებით
სირთულეების დაძლევას, ასევე ვმუშაობ განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეებთა
ინდ.გეგმაზე დაყრნობით რომელსაც შევიმუშავებ ყოველი სასწავლო წლის დასაწყისში.
ვგრძნობ
პოზიტიურ დამოკიდებულებას თითოეული მშობლისა თუ მოსწავლის მხრიდან როგროც პირადი შეხვედრების
დროს ასევე სოც.ქსელში კომუნიკაციის დროს , ფეისბუქ გვერდზე შესაძლებელია მათი პოზიტიური
დამოკიდებულების ნახვა ჩემს მიერ ჩატარებული აქტივობებისადმი : https://www.facebook.com/profile.php?id=1007152888
ამა
წლის მაისის და ივნისის თვეში განვახორციელე პროექტი : „ we love reading,
creating and acting” რომლის მიზანიცა მოსწავლეებს შეუყვარდეთ კითხვა გარდა სასკოლო
სახელმძღვანელოსი ვკითხულობთ დამატებით ლიტერატურას რომელიც განკუთვნილია კონკრეტული
საფეხურისთვის, მასალით უზრუნველყოფას ვანხორციელებდი
მე როგორც საგაკვეთილო პროცესში ასევე ვაწვვდიდი ონლაინ ფოტო და აუდიო მასალას, აღნიშნული აქტივობით მოსწავლეებში
გაიზარდა მოტივაცია კითხვის მიმართ, ხალისით
ჩაერთვნენ საგაკვეთილო პროცესში ყველა
მოსწავლე გამოთქვამდა წაკითხვის სურვილს რაც
სტანდარტული სახელმძღვანელოს ტექსტების კითხვის
შემთხვევაში ამხელა მოტივაცია არ იგრძნობოდა და ზოგიერთ შემთხვევაში საჭიროებდა ინდივიდუალურ
მოტივირებას,მოსწავლეებმა თავად შექმნეს წაკითხული წიგნებ ხალისით და მოაწყვეს პრეზენტაციები
ასევე როლური თამაშები.თითოეულ მოსწავლეს გადაეცა
წამახალისებელი სერთიფიკატი.
https://kekelia2019.blogspot.com/p/blog-page_5.html
გთხოვთ განიხილოთ
ჩემი კანდიდატურა საქართველოს მთავრობის 2019 წლის 23 მაისის N241 დადგენილებით დამტკიცებული
„მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემით“ გათვალისწინებული
მასწავლებლისათვის წამყვანის სტატუსის მინიჭებისათვის.
უფრო დეტალურად თარიღების მიხედვით პროფესიული
განვითარების აქტივობები შეგიძლიათ იხილოთ თანდართულ რეზიუმეში: https://emis188-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/kekelia_tamari_teachers_gov_ge/EbJ6k45RUNlKtPWK6jX9CN0BUbOkO0eZKqOi1v_-3i9iSg?e=F4rju3
05.10.22
კომპლექსური დავალება მეშვიდე კლასი
თემატური ერთეული: Unit 2 -Music, films, sports and much more.
საგანი - ინგლისური |
საკითხი - როლური თამაში სატელევიზიო შოუ / ინტერვიუ მუსიკოსებთან / სპორტცმენთან |
სამიზნე ცნება: ზეპირი კომუნიკაცია (შედეგები: 1, 2, 3, 4, 5, 8) |
დავალების პირობა: წარმოიდგინეთ, რომ ხართ სატელევიზიო სტუდიაში და იღებთ მონაწილეობას შოუში თემაზე „მუსიკა და მუსიკოსები“, რომელშიც მოწვეულია თქვენი საყვარელი მუსიკალური ბენდი. დაწერეთ შესაფერისი სცენარი, გადაინაწილეთ როლები: შოუს წამყვანი, ბენდის წევრები და გაითამაშეთ. ამისთვის გამოიყენეთ ნასწავლი ლექსიკა: heavy metal, hip hop, pop, punk, rock drummer, characteristic, generation, genre, lyrics, vinyl, tune, rhythm, record player, theme, ripped, scratch, electric, orchestra, spiked hair, move back and forth. გრამატიკული მასალა: Present Continuous for future; Possessive ‘s; Articles: a, an, the. ფუნქციური ენა: welcome to our studio, let me introduce, happy to have you in this studio, thanks for watching, now back to you etc. შოუს წარდგენისას: · წარმოაჩინეთ თემა და მიზანი; · წარადგინეთ საკუთარი თავი და გაეცით პასუხი კითხვებზე (ან დასვით კითხვები) მუსიკის ჟანრზე, მუსიკალურ ბენდზე, ბენდის ისტორიაზე, მოღვაწეობაზე, მიღწევებზე, სამომავლო გეგმებზე და ა.შ; ისაუბრეთ თქვენი როლის შესაფერისი ჟესტიკულაციისა და მიმიკების გამოყენებით. გამოიყენეთ შესაბამისი მახვილები, ინტონაცია, ხმის ტემბრი და მეტყველების ტემპი. |
რესურსები: New Building Bridges 7; ინტერვიუს რჩევები |
მედიაწიგნიერება -მოსწავლეთა ნამუშევარი -პრეზენტაცია განმარტება : https://kekeliatamari2020.blogspot.com/p/20222023.html
ტრენინგი: მეწარმეობის უნარების განვითარება
ცნობა
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ადასტურებს,
რომ სსიპ - დავით სარაჯიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის №16 საჯარო სკოლის პედაგოგმა წარმატებით გაიარა ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი.
სახელი, გვარი |
პირადი ნომერი |
ტრენინგმოდულის დასახელება |
თარიღი |
თამარი კეკელია |
01013024181 |
მეწარმეობა
უნარების განვითარებისათვის (6 საკონტაქტო
საათი) |
18,30 ნოემბერი
2022 წელი |
პროექტის სახელწოდება : we love reading and creating books.
ცნობა
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ადასტურებს, რომ სსიპ - დავით სარაჯიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის №16 საჯარო სკოლის პედაგოგებმა გაიარეს ცენტრის მიერ ორგანიზებული აქტივობა.
თამარ კეკელია |
01013024181 |
თანამედროვე მიდგომები სწავლებაში |
20 საათი |
21, 22, 23, 24, 25, 26 ივნისი, 2021 წელი |
13.06/15.06/17.06 2023 წ ტრენინგი წამყვანი მასწავლებელბისთვის :
„ ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება სასწავლო პროცესში“
შექმნილი რესურსი : დღე 1. ( 13.06)
დღე 2. 15.06.23
დღე 2. 15.06.23
დღე 3. 15.06.23მოსწავლეებს გავაცანი სოციალური ქსელით ახალგაზრდა ლიდერთა სკოლის შესახებ ინფორმაცია- მივიწვიე სოციალურ ჯგუფში სადაც ნახავენ ინტერესებიდან გამომდინარე როგორც უფასო ასევე ფასიან კურსებს
03.07.23
ქი ქონსალთინგის გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაცია- trainer :
ტრენინგის თემა გახლდათ მოსწავლეებისა და მასწავლებლების მენტალური ჯანმრთელობა,რაც საფუძვლად ედება წარმატებულ სწავლება-სწავლას.განხილული იქნა სტრესის სხვადასხვა სახეობები : გაღიზიანება, დეპრესია, სტრესი..მათი პროცენტული მაჩვენებელი მოსწავლეებში, და გადაჭრის გზები რომ მათ ჭირდებათ საუბარი- საჭიროა პრობლემის იდენტიფიცირება , ნდობის ჩამოყალიბება , აქტიური მოსმენა როგორც მოსწავლისა ასევე კოლეგის, რეკომენდაციები განმანათლებებისთვის რომ საჭიროა განტვირთვა სტრესული გარემოდან გამომდინარე რომ მათი მუშაობა იყოს მეტად ნაყოფიერი.ორგანიზება მენტალური სიჯანსაღის აქტივობების , საუბრების სკოლაში,
ვფიქრობ აღნიშნული საკითხი ძალიან აქტუალურია ოცდამეერთე საუკუნებში არსებული პრობლემებიდან გამომდინარე , განმანათლებლები პასუხისმგებელები არიან მოსწავლეთა ჯანსაღ მენტალურ მდგომარეობაზე ასევე როგორც მშობლები ურთიერთ თანამშრომლობით უნდა მოხდეს არსებული პრობლემების მოგვარება.
16.07.23 " ფსიქოლოგიაზე დაფუძნებული სწავლება თანამედროვე მეთოდებით"
გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაციის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი, ტრენერი : ლიკა ოხანაშვილი- განხილული იქნა თანამედროვე სწავლებაში არსებული პრობლემები და გადაჭრის გზები -ქეისების განხილვა მოხდა ჯგუფური მუშაობის დროს ვფიქრობ - მიუხედავად აქტიური პედაგოგიური მოღვაწეობისა აღნიშნული თემა ყოველთვის დასაფიქრებელია სხვადასხვა პრაქტიკული სიტუაციებიდან გამომდინრე"ძირითადი წარმატების პროცესი"არაფათ ქოლასარის
საერთაშორისო ტრენინგი
გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაციის მიერ
ორგანიზებული ტრენინგი-17.07.23
ვირჯინია რივერას საერთაშორისო ტრენინგი: "საერთაშორისო თანამშრომლობის როლი"
გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაციის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი-18.07.23
საერთაშორისო კონფერენცია არგენტინელი და პორტუგალიელი მონაწილეებით.
გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაციის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი-19.07.23
საერთაშორისო ტრენინგი
თემა: ემოციური მდგრადობის გამომუშავება
ტრენერი: ჰერდიანა დევი ნურფიკა ცხოვრებისა და ბიზნესის მწვრთნელი, NLP ოსტატი და პრაქტიკოსი, ფსიქიკური ჯანმრთელობის ადვოკატი, EI ტრენერი, მეწარმე
საკონსულტაციო შეხვედრა
თემა: არაფორმალური განათლების ინტეგრირება სკოლებში ( რა არის Erasmus + და როგორ გამოვიყენოთ ის კარიერული წინსვლისთვის)
ტრენერი: სალომე ჯგერენაია სსიპ გრიგოლ კობახიძის სახელობის ქ. თბილისის N77 საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების მენტორი მასწავლებელი, შპს "თანამედროვე განათლების აკადემია" ინგლისური ენის მენტორი მასწავლებელი , ტრენერი არაფორმალურ განათლებაში
22 სექტემბერი
ტრენინგი
თემა: სამეცნიერო კვლევის მომზადება
ტრენერი: ნათია გაბედავა, სხვადასხვა ორგანიზაციების მოწვეული ტრენერი
28 სექტემბერი
საერთაშორისო კონფერენცია
კონფერენციის მიმართულებები:
- განათლების საერთაშორისო სტანდარტები
- სკოლის როლი მოსწავლის ჩამოყალიბებაში
- თანამშრომლობითი სწავლება
- საერთაშორისო თანამშრომლობის როლი
- სასკოლო კვლევები და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში
მომხსენებლები: ქართველი და უცხოელი საგანმანათლებლო სფეროს წარმომადგენლები
პედაგოგის პორტფოლიოს შექმნა - ტრენერი კახაბერ ჩაკვეტაძე-26.10.23 გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაციის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი
Emprowering young learner’s day-Macmillan education – advancing learning 26.10,23
საგნის საკონსულტაციო შეხვედრა- ტრენერი ანა ანუშიძე-29.10.23 გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაციის მიერ
ორგანიზებული შეხვედრა.
საერთაშორისო კონფერენცია - უცხოელი და ქართველი მომხსენებლებით-31.10.23 გლობალური განათლების საერთაშორისო ასოციაციის მიერ
ორგანიზებული კონფერენცია.
18.10.24- English Book Education - ის და Macmillan Education - ის ონლაინ კონფერენცია
Session 1
Małgorzata Mróz
Empowering Young Minds: Integrating Global Citizenship and Emotional
Learning in Primary Education
Session 2
Grzegorz Spiewak
How to make sense of global skills behind YOUR teenage classroom doors
No comments:
Post a Comment